27 grudnia 2009

drzewo w zimie wyroslo

Szukam czasem inspiracji w czasopismach dla tworzących biżuterię, do moich ulubionych należą BeadWork, Bead&Beads i Bead etc. W tym ostatnim, w numerze 18, znalazłam zdjęcie wisioru i z miejsca zapragnełam miec podobny na własność. Wrapowanie to nie moja działka, ale co mi tam - sprobowałam! Krzywy bo krzywy, nieidealny, ale moj. Srebrny drut 0,4mm na posrebrzanym 1mm plus drobna sieczka z ciemnozielonego kamienia (którą to dostalam od mamy mojego miłego). Myslę o jeszcze jednym, większym, ten ma jedynie 4,5cm długosci. Chyba nie jest najtragiczniejszy:)

2 komentarze:

  1. Śliczny :)
    I o wiele ładniejszy od oryginału!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest! też już mam 1 taki w dorobku;) bardzo ładny Ci wyszedł!!! mój był mroczny - z hematytami;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!