4 sierpnia 2010

kwiatuszek ważący wiele

Wrociłam z Woodstoku pełna energii, ze skonczonym pierwszym etapem frywolnego giganta. Teraz pozostaje mi jeszcze etap wykonczenia brzegów i kosmetyki (nitki pochowac... mordęga!). Przyznam ze frywolitkując zwróciłam uwagę kilku obcych osob, z dwiema podzieliłam się adresem mego ukochanego forum, a i spotkałam się, jak planowałam z Alveaenerle, na wspolnym craftowaniu pod namiotem ASP słuchając Marka Kondrata.


Buszując na wyprzedażach trafiłam na dyskusyjnej urody naszyjnik - mozna łaczyć perły z kokosem? - w cenie nie przekraczącej rzedu jednosci, który urzekł mnie elementami metalowymi. Z jednego z nich zaraz zrobiłam naszyjnik na krótkim łancuszku z długim ogonkiem na plecach, na przekór. Zastanawia mnie jedynie co to za metal, bo kwiatuszek nie jest duzy, 3cm srednicy, a waży jakby był z ołowiu! Cyną nie jest, nie topi się na lutownicy, srebrem tez nie.



Jeszcze zanim ukończe frywolnego, postanowiłam założyć sobie zeszyt na wzory frywolitkowe, ponieważ mimo iż lwia część wzorów lezy w czelusciach dysku, to zdaza mi się coraz częsciej drukowac czy przerysowywac fragmenty, choćby na podróż. A szkoda by je pogubic. Tak też - jedyny jaki był w miescince zeszyt gładki w twardej oprawie (rozmiar słuszny, a4), kolor zaiste cytrynowy. Czarna koronka zrobiona dziurkaczem brzegowym z Biedronki (od tych dziurkaczy mam zakwasy w rękach, ale sa boskie!) oraz kwiatki które są błyszcząco-matowe (widac to troszkę na minaturce), wycięte z katalogu Opoczno.

6 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia, z czego ten kwiatek, ale wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyczekuję tego giganta, zaglądam co jakiś czas, a tu nie ma i nie ma ;)
    kwiat kojarzy mi się z klipsami mojej mamy z daaaaawnych czasów. ciekawe swoją drogą gdzie się podziały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi spodobał się twój pomysł z łańcuszkiem megadługim na plecach :):) Chyba go podłapię - tak jak podłapałam kulki z koralików na bazie czterech - jeszcze ich nie obfociłam ale jak wrzucę na bloga to sie pochwalę że to Werkowy pomysł :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda projektantka potrzebuje swojego notesu na wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z łańcuszkiem na plecach. Teraz tylko sfotografuj się w odpowiedniej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam także na frywolitkowego giganta :) Też nie mam pojęcia co to za metal ale ciekawy ten kwiatek. Właśnie to mi przypomniało, że też muszę jakiś zeszyt zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!