30 sierpnia 2010

niebieski motylek


Wziełam
udział w Wymiance Motylkowej u Boniusi - co prawda wymianka się niepowiodła, duzo osob olało sprawę, ale miałam to szczęscie ze moja wymianka doszła a i sama dostałam cudenko:)
Do Reni z Ażurowych Marzeń poleciał motylkowy frywolitkowy naszyjnik i kartka.

Naszyjnik powstał z barwionych na spotkaniu lipcowym kordonków (i białego) oraz matowych koralików i malej srebrnej przywieszki (przy zapięciu). A karteczka ma motylka w technice pergaminowej (tak tak, to kolejna technika którą zgłębiam).


Nami, Amalia i Boniusia zaprosiły mnie do zabawy w "Lubie to" (prawie jak Facebook). Nie bedę jednak przekazywac zabawy dalej - jest tak powszechna, ze dotarła już na prawie każdy blog - jesli jednak chcesz się pobawic - mozesz napisac o mnie:)
A zatem lubię:
- dziubać non-stop aż do bolu w nadgarstkach i pustego zoladka
- internet
- spać ( i wszystko co ze snem powiązane)
- słuchać audiobooków
- czytać (dobra ksiązkę, reportaż, coś w bezmiarze internetu)
- brzydotę i jej artystyczne przedstawienie (i nie tylko)
- zbierać grzyby
- amblypygi
- jogurty i słodycze
- zagadki!

Niezmiernie
miło mi, że piszecie przecudowne komentarze, a także, że niedowierzacie, iż zaczelam przygodę z craftem nieco ponad rok temu:) Radośc pełna!

6 komentarzy:

  1. a co do wymianki pozostawie bez komentarza... pozostal jedynie niesmak i tyle... ale nic na to sie nie poradzi, ze trafiaja sie nie powazne osoby...

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudny ten naszyjnik :*
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny naszyjnik.
    Zapraszam do mnie na Wymianko-Candy http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sie ciesze, ze trafilam na twojego bloga, jest ekstra. Dzieki za komentarz u mnie.
    Szukam co prawda gdzie tu nawijasz....welne na czolenko....i nie widze, slepa czy co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik...:-)podoba mi się sznureczek (łańcuszek), jest bardzo pomysłowy...:-) Karteczka też cudna...:-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!