28 sierpnia 2010

roczek blogowania i wyniczki candy

Roczek... roczek... ROK to cały! Cały i długi, a na wszystkie pomysly oczywiscie za krótki! Czestuje torcikiem:)



Podsumowując:
- napisałam ponad 80 postów
- otrzymałam około 400 komentarzy, najwiecej od Asi i Lamiki
- licznik zaobserwowal ponad 14 tys odwiedzin
- poznałam niesamowitą ilosć ludzi, blogów, bogactwo rękodzieła!
- posiadam ponad 11 gigabajtów ebooków craftowych pobranych z czelusci internetu
- poznanie technik takich jak beading, wirewrapping, koronka frywolitkowa, decoupage, scrap, technika pergaminowa - nie miałam pojecia o tych metodach rok temu!
- czuję ze zyję bo mam pasję!

Moj miły na poczatku związku powiedział, że obawia się o mnie i moje zdrowie, ponieważ nie mam hobby. Kiedy rozpoczełam przygodę z craftem... niektórzy mowili "co za żmudna robota" lub "oślepniesz od tego dłubania", jedni mowią do dzisiaj inni podziwiają upór.

Ten rok spowodował drastyczną zmianę w moim zyciu. Naprawdę. Poczucie spełnienia, całkiem inne spojrzenie na swiat, poznanie tak wspaniałych tryskających energią ludzi, umiejętność zaskoczenia samej siebie lub stworzenia czegoś niepowtarzalnego - to wszystko nie ma swojej ceny. Jestem, przyznaję, do głebi wzruszona ze mogłam wejść do niesamowitego swiata internetowych rękodzielniczek.

Kto wie co przyniesie kolejny rok? Pomysły z czym przyjdzie mi się zmierzyć?

Bardzo, bardzo dziękuje! Bez Ciebie nie było by tego miejsca zajmującego na bloggerowym serwerze już skrawek spory miejsca;)




Wyniczki wtem. Jako, że jestem na niespodziewanym wyjeździe, w trakcie IKEA'owych zakupów poprosiłam Miłego, aby podał 4 liczby, mniej wiecej do 70 (nie wiedziałam czy ktos się dopisal w trakcie mojej nieobecnosci).
Zatem, nieprzedłuzając, różyczki otrzymują:
- Lamika88 (22)
- Frasia (4)
- niesława (44)


A głowna wygrana przypadła w udziale
- Anat (29)

Dziewczyny - gratuluje i prosze o przesłanie adresów na moj mejl (weraph@o2.pl). Paczuszki nadam w poniedziałek/wtorek, jak tylko dokonam rózyczek. Pozostałym zyczę szczescia kolejnym losowaniu, które nastąpi..z pewnościa;)

20 komentarzy:

  1. gratuluję pięknego dorobku! :) ciekawie podsumowane :) szkoda, że się nie załapałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci jeszcze raz rocznicy. A dziewczynom gratuluję zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrra! Wygrałam różyczkę! Bardzo się cieszę :). Zaraz piszę maila :).
    Gratuluję wspaniałego dorobku i życzę kolejnych twórczych i ciekawych lat :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura! Pierwszy raz w zyciu cos wygralam ! Bardzo bardzo sie ciesze i dziekuje z calego serduszka :)) Adresik zaraz wysle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych lat :)
    I oczywiście gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roku i pięknych prac! :) a ja znowu miałam pecha ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Werka!! Rok czasu to kawał czasu. A ja myślałam że Ty dziergasz od zawsze... Jesteś mistrzynią wobec tego wielokrotną :):) Czego się nie dotniesz - fantastyczne wychodzi!! Życzę kolejnych pomysłów - a na pewno istne cuda podziwiać będziemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym ! :)

    A Tobie Weraph - jeszcze wielu tak kreatywnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do zabawy blogowej :) Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Pięknie napisane. no i pozytywnie zazdraszczam wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zazdroszczę Szczęściarom ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rocznicowe życzonka dla Wery i gratulacje dla zwyciężczyń! :)

    PS Szczęka mi spadła, gdy przeczytałam, że craftujesz dopiero od roku! Jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Weraph, przeczytałam Twojego bloga dokładniutko w całości - bo nie wierzyłam ,że rok temu nie miałaś pojęcia o robótkach różnych, a o frywolitkach zwłaszcza. Jak ktoś ma talent - mistrzem zostaje szybko. Cieszę się razem z Tobą frajdą spełnienia i rozumiem doskonale, jaka to radośc. Pięknie napisałaś o sobie. Fantastyczne jest to, że w tym pędzącym, pieniężnym świecie są Tacy Fajni Ludzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję tego roczku ! świetny blog i ładne prace!
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne podsumowanie, życzę kolejnych równie artystycznie udanych lat:) a zwyciężczyniom gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za Candy-może następnym razem się uda;)
    Zapraszam do zabawy http://namiart.blogspot.com/2010/08/zabawa-w-10-i-serwetki-game-and.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ojej! A ja tu dopiero dziś zajrzałam! Ojej! Ale mam szczęście ^^ Gratuluję pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jakie wspaniałe wyróżnienie mnie spotkało...:-) Bardzo dziękuję...:-) Gratuluję tak wspaniałego roku w życiu i pięknego podsumowania...:-) Bardzo się cieszę, że są tacy kreatywni i wspaniali ludzie jak Ty bo to dzięki nim świat staje się piękniejszy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do zabawy 10 rzeczy, które lubie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję z lekkim odcieniem zazdrości wygranym :)

    I Tobie, Weroniko, tego roku i życzę każdego następnego przynajmniej tak obfitego w pozytywne wydarzenia i wzbogacającego :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!