24 sierpnia 2010

szarości w popiele

Naszyjnik ten chodził za mną od kwietnia. Trochę się przykurzył, nawet pająk rozpoczał prace na pajęczyną ale go uprzedzilam. Pierwowzór był z lnianych nitek i sieczki unakitowej, nie jestem w stanie jednak zlokalizowac twórcy. Mój twór składa się z grubych rzemyków w delikatnej szarosci, sieczki onyksowej i czarnej lawy. Na zapięcie użyłam guzika do którego przykleiłam kryształki. Z załozenia do większych dekoltów lub do koszul.



Pragnę też
zameldować wykonanie zadania na "Robótki w podróży 2010". Podjełam się ozdobienia i uporządkowania puszki od LRP na frywolitkę. Efekt moze nie jest najlepszy techniczne, bom kiepską szwaczką i malowanie tez nie jest moją mocną stroną, ale bedzie mi słuzył z pewnoscią.

Z zewnątrz


Wewnątrz



Wiecej na tym blogu

11 komentarzy:

  1. naszyjnik jest KAPITALNY!!!!!!! uwielbiam takie duuuże i grubeee. czad! no i przybornik - super :) ja poszłam na łatiznę i kupiłam piórnik z narzedziami do koralikowania - ale Twój jest cuuudny :):) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze może też powinnam sobie taki zrobić...? bo Twój jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko na przybory frywolitkowe-marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przybornik na frywolitki jest świetny i całkiem sporo w sobie mieści :).
    Naszyjnik - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny naszyjnik i fajny pomysł z tym przybornikiem

    OdpowiedzUsuń
  6. super naszyjnik :) a przybornik świetny, no i ozdobiony różami, więc tym bardziej mi się podoba :) też by mi się coś takiego przydało, może się zmobilizuję do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny naszyjnik i fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się naszyjnik - kolorystyka, forma... Bardzo udany :)

    Bardzo udany przybornik Ci wyszedł! Muszę się w końcu swojego dorobić, bo wstyd tyle lat z prowizorycznym woreczkiem się pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior!!!!
    Cudo po prostu...oj kiedy ja dojdę do takiej perfekcji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie Ci ten przybornik wyszedl..
    Tez bym taki chciala..
    Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!