31 października 2020

kolczyki nietoperki

To był zryw - wczoraj Le bazar de Milipuce wrzuciła na grupę fanów magazynu Les perles addticts wzór na mini nietoperza, właściwe to jest pani nietoperzowa - dama w szaliku. Zmieniłam proponowane kolory na swoje i tak mam - całkiem halloweenowe kolczyki nietoperzowe:

Uszyłam je z TT49 opaque jet, DB0207 opaque peach luster, DB0655 opaque kelly green dyed, DB2121 duracoat opaque kiwi, DB0863 transparent grey AB matte oraz DB0168 opaque grey AB. Dzięki odcieniom szarości w kolorach z efektem AB moje nietoperze mienią się lekko tęczowo. Zawiesiłam je za uszy na łańcuszku ze stali i dodałam moje ulubione bigle kajdanowe. 


To co mogę w nich "lecieć" do spożywczaka?


6 komentarzy:

  1. rewelka! są przeurocze! śmiało możesz w nich śmigać nie tylko do spożywczaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takie mini nietoperki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne ja nie lubie akurat takich kolczyków, ale na pewno znalazły swoje fanki

    OdpowiedzUsuń
  4. I do spożywczaka, i na bazarek, i gdzie tylko chcesz - są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, zielony kolor. Uważam, że idealnia pasuje do każdego, kto np. ma zielone oczy. Piękny prezent dla dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!