30 października 2020

sójki piórko - bransoletka brich stitch

W poprzednim poście było pawie, teraz sójki. Tworząc pawią bransoletkę myślałam o polskim ptaszku, który ma ozdobne piórka w sam raz do uwiecznienia w bransoletce. Sójka przypasowała mi idealnie, rysując wzór wybrałam delikatne szarości i intensywnie niebieskie kolory układające się odcieniami.

Wykorzystałam w sumie dziesięć kolorów: DB2135 duracoat juniper berry, DB2134 duracoat opaque delphinium, TT43D opaque cornflower, DB725 opaque lt. blue, DB200 opaque white, DB209 opaque light grey luster, DB1589 matte opaque ghost grey, DB268 opaque dark grey luster, TT611 matte-color opaque gray i TT49 opaque jet. Bransoletkę uszyłam na stalowej bazie z Kadoro.




Taki zbliżony do naturalnego efekt bardzo mi się podoba - może macie pomysł jakie kolejne piórko narysować w koralikach? A właśnie - wzór poniżej:


 
I nie mogło zabraknąć filmiku! 




 



1 komentarz:

  1. prześliczne! w pierwszej chwili myślałam, że zdjęcie było robione na lusterku i stąd szary dół :) idealne zastosowanie dla tej bazy, a kolory przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!