12 lipca 2017

bransoletka do kompletu

Pamiętacie naszyjnik jaki wykonałam na tegorocznym, kwietniowym urlopie? Pożyczyłam go szefowej, a że ona lubi komplety - doszyłam bransoletkę.


Wykonany jest z takiego samego zestawu koralików - jedynie zmieniłam miyuki half tila z matowych na błyszczące. Wykończenie jest tez ciut inne, ale nie zmienia to faktu, że tworzą komplet:)


W tym poście chciałam również podziękować za wspaniałą niespodziankę jaką przygotowaliście mi Wy, Czytelnicy bloga wraz z sklepem Royal-Stone!
W jednym z minionych Wtorkowych Maratonów Rękodzielniczych, należało zalinkować najczęściej odwiedzany blog. Strona KoralikowaWeraph była wymieniona najczęściej!


Za wygraną wybrałam sobie elementy metalowe na jakie zawsze było mi szkoda pieniędzy, a jakie już od dawna gościły w moim koszyku:

 Dziękuję! Mam nadzieję znaleźć teraz ciut czasu na realizację pomysłów:)

8 komentarzy:

  1. Twój naszyjnik, ale że SZEFOWA lubi komplety to dorobiłaś bransoletkę.... Jeżeli jesteś ofiarą mobbingu w pracy, to w następnym poście mimochodem wpleć w treść "szylkretowe borsuki", będziemy wiedzieli, że trzeba zainterweniować. A tak poważniej: gratuluję kolejnego lauru i czekam na jakieś fantazyjne wykorzystanie zakupionych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z szefową przyjacielskie stosunki:) Żadnych borsuków nie potrzeba:) Ubawiłam się do łez:)

      Usuń
  2. Ja też lubię komplety, ale swoich szefowej bym nie pożyczała :D Dobrze, że moja szefowa ma inny gust :D
    Gratuluję wygranej :D Teraz czekam na cudeńka, które z niej powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wygląda jak grzbiet smoka :) Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest! Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ta bransoletka jest cudowna 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, z pewnością Ci się należała. Piękne rzeczy tworzysz, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!