9 października 2009

dama pik

Motyw zupełnie przypadkowy. Niegdyś kilkakrotnie importowałam tunele i inne kolczyki z dalekiej Tajlandii, nieco mi zagubionych, bezpańskich jeszcze zostało, to też pozwoliłam sobie wykorzystac tenże 18mm picture-plug z pikiem. Oplecenie go RAW'em było znacznie ułatwione gdyż takie plugi mają pogrubione brzegi by nie wypadały z dziurek, a nastepnie dodałam tylko koraliki tworzące spiralę. Obrazek ma opalizujący połysk, tak jak białe koraliki - szkoda ze tego nie widac - efekt niesamowity.

3 komentarze:

  1. Ślicznie!!! Dama Pik jest ma ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne.. piki mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah.... wspaniałe!
    Kocham motywy karciane, naprawde mają coś w sobie.
    Szczerze zakochałam się w tym wisiorku...
    tak nieśmiało zapytam: może dałoby radę zrobić z niego wymiankę?
    Pozdrawiam, Fairy.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!