23 września 2009

kuleczkowy wisior

Wczoraj odwiedziłam nowo otwarty sklep Koralium w Poznaniu - przyznam, że atmosfera i wystrój lokalu bardzo przypadły mi do gustu, a duży wybór sprawił trudnosci w decyzji. Między innymi zdecydowałam się na drewniane koło z dziurkami roznego kalibru, które skojarzyło mi sie z bazą do broszki.

Oto i ono - przez dziurki ponawlekałam kilka srebrnych kulek (2 i 3mm), kilka hematytów oraz kuleczki szklane i jedną ceramiczną. Bardzo mi się podoba, musze jedynie zawieszkę zamontowac mniej rachityczną.

Na prośbę towarzyszącej mi w koralikowych zakupach Beaty zrobiłam kolczyki z drewnianymi kuleczkami w popielu. Szkoda, że zdjęcie nie odzwierciedla koloru.

1 komentarz:

  1. oh a gdzie ten sklep? czeka na ciebie wyróżnienie u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!