26 grudnia 2017

potrójny prezent - naszyjnik wielofunkcyjny

Pani Sylwia odkurzyła z czeluści mojego bloga projekt, który jest szczególnie bliski mojemu sercu, poprzez jego wielofunkcyjność. Jeden rzut oka i wiadomo o co chodzi:



Sznury wykonałam z koralików 11/0 silverlined frosted i silverlined w odcieniach crystal, lt gray oraz lt sapphire. Na końcach sznurów, zgodnie z życzeniem, umieściłam zawieszki z owadami: muszką, żuczkiem i ważką.

Jak wspominałam, naszyjnik taki można nosić na kilka sposobów, każdy sznur oddzielnie (odpinają się) lub zaplecione.


Może do prezentu należy dołączyć książkę z węzłami marynarskimi?


Tak czy inaczej,mam nadzieję ze prezent przypadł do gustu obdarowanej:)

10 komentarzy:

  1. Prześliczny i nawet w kilku rodzajach można nosić. :)cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny i nawet w kilku rodzajach można nosić. :)cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny naszyjnik! W takim to można się zakochać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki naszyjnik, a właściwie - takie naszyjniki, dają dużo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna wielofunkcyjna biżuteria :) Podziwiam, bo moja cierpliwość przy sznurach kończy się na bransoletkach ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł a wykonanie przepiękne. Bardzo wielofunkcyjna i z pewnością niezastąpiona :D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno się spodobał! pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne ! Świetny pomysł na różne warianty noszenia, ale mi najbardziej podoba się pierwszy.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!