11 grudnia 2017

pikowane poduszeczki - kolczyki

Nie pierwszy raz urzeczona jestem prostotą pomysłu i efektownym rezultatem wzoru autorstwa Neli Kabelovej. Tym razem zmierzyłam się z wzorem dostępnym w aktualnym numerze Beading Polska 06/2017 28). Przypomina mi pikowania na poduszkach:)



Wykorzystałam koraliki DiamonDuo matte jet, 15/0 nickel i 2mm kryształki FP silver. Dodałam małe przekładki i łącznik - nowe kolczyki gotowe! Bryłkę, jak to określa autorka, tworzy się w plus minus 15 minut. Polecam wczytać się w tekst wzoru, gdyż nie wszystko pokazane jest na zdjęciach. 


Pokażę jeszcze kolczyki jakie zrobiłam dla Marleny. Przekazała do mojego warsztatu dwa onyksy, abym zrobiła z nich kolczyki. Niestety te małe kropelki niezbyt chciały współpracować w oplocie, więc przykleiłam je do metalowej bazy, którą ozdobiłam odrobiną koralików 15/0 opaque jet i matte color dark copper. Ścieg brick stitch. Dodałam tez kilka czarnych kryształków i powstały eleganckie kolczyki:)

 U mnie bombowe wytwórstwo trwa, niebawem pokażę coś nowego:) 

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe, uwielbiam połączenie czerni ze srebrem, wygląda bardzo elegancko a zarazem bardzo strojnie :D
    Cóż, czerń ze złotem też mi się podoba ;) Te drugie kolczyki mają fantastyczny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszeczki wyszły prześlicznie, niezwykle elegancko :) Też ujął mnie ten wzór, przy okazji będzie pasował idealnie do bransoletki, jaką kończę. Tylko szkoda, że przed świętami czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, pierwsze wrażenie to ze opleciony duży koralik, a tu diamond duo 😊

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!