1 października 2014

zygzak

To miał być siostrzany komplet do "w paski, w kropki".Wybrałam zygzak. Kolorystyka taka sama - opaque jet oraz pfg aluminium.


Wzór w naszyjniku i bransoletce jest bardzo prosty do nawlekania, a jakże efektowny!


Trudniej było mi odnieść ten wzór na kulki. Po dwóch prototypach doszłam do takiego efektu, ktory mnie zadowolił.


Dla p. Joli natomiast wykonałam jednolity sznur z opaque lustered navajo white.

Ruszyły już przygotowania do tegorocznej akcji Biżuteryjek dla WOŚP. Są już pierwsze ustalenia i elementy, intensywnie wypatruje się listonoszy:) Zaglądajcie na bloga BdW!

http://koralikowaweraph.blogspot.com/2014/09/w-paski-w-kropki.html

8 komentarzy:

  1. Bardzo efektowny ten zygzak! :) A jaki ładny wośpowy banerek - podkradnę sobie jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że najżmudniejszą pracą w wykonaniu tych bransoletek jest nawlekanie koralików na nitkę. Mam ogromną ochotę na zrobienie takiej bransoletki. Mam nawet koraliki, ale gdy tylko przypominam sobie o tym nawlekaniu odchodzą mi chęci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet, aluminium fajnie wygląda na ciemniejszych kolorach,i wzór na kulkach świetny ,ja zawsze mam z tym problem i rzadko się kończy na dwóch prototypach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękne Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten biały komplet jest przepiękny, olśniewająco biały, jak dla królowej Śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten czarny komplet. Lubię takie zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!