5 kwietnia 2013

mosiężne koronki i romans z najmniejszymi spike'ami

Nie mogę się oderwać od metalowych baz;) Oto co powstało. Jako pierwsze - powtórka z granatowych, tym razem w wersji navaho white (lustered) z bronze. 12mm sztyfty w kropeczki:)
Nie oparłam się również kolejnej wsuwce. Kaboszon opleciony został pięknym gold-lustered raspberry.

Musiałam skusić się tez na pierścionek. Sama nie noszę tego typu biżuterii, ale bazy aż krzyczały o wykorzystanie. Zatem koronkowy metalowy element przyozdobiłam oplecionym kaboszonem w kolorze silverlined teal.

I zapowiadany romans z najmniejszymi spike'ami, tj w rozmiarze 8x5mm. Oplotłam kolce w kolorze jet koralkami 15/0 i 11/0 iris brown oraz bronze, a kolczyki mają po kilka cube 1,5mm. Zatem oto tyci sztyfty z pazurem.
Oraz kolejny pierścionek na bazie. Zadziorny:)




19 komentarzy:

  1. Takie maleństwa a w Twoim wykonaniu to prawdziwe dzieła. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj co tu dużo pisać same ŚLICZNOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *___________* Taką mam minę. Za dużo piękności na raz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności! :)
    Jaką metodą można zrobić takie wsuwki, pierścionki itd.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wsuwki są przeurocze. A te mini sztyfciki? Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyci spike'i cudniaste, choć zupełnie mi nie leży taka kłująca biżuteria. Ale urok wersji mini-mini jest nie do odparcia :)
    Pierścionek ten niebieski podbił me serce - czy to kolor "oczka", czy kształt (oba moje, choć kolor bazy już niekoniecznie) - choć nie noszę, mogłabym się pokusić o próbę przekonania się (jak kiedyś udało mi się przełamać do bransoletek) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę. Masz Ty dziewczyno talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne... Brakuje słów, żeby wyrazić zachwyt :)

    P.S. A gdzie można kupić takie bazy? (nicolle@autograf.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda!!! Kolczyki boskie, ale zakochałam sie w niebieskawym pierścionku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace to cudeńka i majster sztych w wykonaniu!!!!!Brak słów aby ich urodę opisać!!!! Piękności!!!! P.S. Gdzie można kupić takie bazy i jakie kabaszony są do takich kolczyków są najlepsze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W turkusach to bym chodziła. <3 Pierścionki i spinki to akurat moje top dodatki!
    Pozdrawiam.

    http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podzielam komentarz boci - gdzie kupujesz takie cudeńka? są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny!!!! Te pierścionki są super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cudeńka stworzyłaś :) Mnie niesamowicie zauroczył pierścionek z niebieskimi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu prześliczne!
    Sama też od dawna myślę, żeby podobne wsuwki i broszki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Eeech, jakie cudeńka potrafisz Ty wyczarować z tych koralików!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :)
    Zapragnęłam takich sztyftów
    Gdzie mogę kupić te metalowe miedziane koronki w których umieściłaś kabaszon z koralików?
    wilandra@op.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...