14 listopada 2009

niebiesko, niebiańsko

Craftladies pozwoliło mi poznac cudowne osoby - w tym Ramonę - która znalazła "dom" dla pewnego "zwierzątka". Co takiego powstało w jej genialnych rękach? Ta oto torba, jedyna na całym świecie i niepowtarzalna, a ze swinaczkiem (morskim) - dla mojej siostrzenicy:) Zdaje się ze bardzo przypadła obdarowanej do gustu!

W zamian otrzymała odemnie poniższe korale, sprokurowane z koralików drewnianych, szklanych, srebrnych i plastikowych. Drewniane zostały oplecione metoda Bella, pisałam juz wczesniej, bardzo sobie ją cenię.


Dostałam tez wyróznienie od niesamowitej kobiety - Joanny, która koralikuje na swiatowym poziomie! Podziwiam ją ogromnie.


Przekaże je, gdy tylko umyslę komu:)
Umysliłam!
Przekazuję je dla Sierzu - twoczynię boskiej zywicowo-steampunkowych bizu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!