26 sierpnia 2009

jako intro.

Tudzież jako intro bedzie kilka moich inicjacyjnych prac. Moja przygodę z koralikami rozpoczeły wcale nie koraliki a... gożdziki. O nich i przepisie na pachnące ozdoby innym razem. Prezentowałam się u Craftladies i zostałam przyjęta, przyznam się z rumieńcem nieskrywanym, naprawde ciepło. Spodziewałam się wytykania nierównosci, wystajacych niteczek, a tu same pochwały. Ogromna motywacja.

A zatem:
Korale dla mamy, moje pierwsze beads&beads (te większe), wykonane sprytną metodą Bella oraz kuleczki mniejsze co są tak naprawdę 12-ścianami.

Tutek dla Bella Beads
1 2 3 4 5 6
(Znaleziony na http://www.ileauxperles.com/)

Kolczyki, tą samą metodą, bardzo szybka nomen omen:


Następnie rusałeczka, pierwsze moje dziełko, powędrowało w prezencie urodzinkowym dla mojej Esterki.



Tutek tu
(Źrodłem biser.info)

Zrobiłam tez bransoletkę w black'n'white. W przypływie natchnienia została jednak rozplątana i narazie jest "na warsztacie".


Innym
razem miałam serce w rozterce stąd powstało to serduszko:

które powędrowalo jako brelok dla siostrzenicy.

Tutek tutaj a tu przykładowe wykonanie, źrodłem biser.info

Czerwono-srebrne swiderki tez spod moich rączek wyszły. Wzór ten należy wykonać stosując o jeden koralik mniej - wtedy bedzie efekt skręcenia, a nie płaski fraktalik. Znalezione na biser.info


Jeszcze moje zielone cudaczki, ulubiona dłubanka - noszę ją czesto gdyż to moja ulubiona kompozycja kolorystyczna pominąwszy czern z bielą. Koraliki zielone sa drewnane.


Wzór, moim zdaniem przy odpowiednich koralikach, dla przykładu szlifowanych bardzo elegancki a i nie taki trudny, do zdobycia tu i tu.

Tyle na pierwszy raz, wszystko wykonałam bez uzycia igły, na lince jubilerskiej 0,3 koloru srebrnego.

1 komentarz:

  1. Ale jak zrobić taką rusałkę? Bo ja umiem krokodylka, ale takiego jak mój nie ma w internecie: http://img6.glitery.pl/dev6/0/059/131/0059131949.jpg
    I umiem też żabę: http://img6.glitery.pl/dev6/0/059/650/0059650661.jpg i od spodu: http://img6.glitery.pl/dev6/0/060/661/0060661389.jpg
    Mogłabyś mi wytłumaczyć? Pisz na magdalenka97@gmail.com ---> to taki zapasowy adres xD

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!