6 listopada 2009

podwakroć szczescie w losowaniu

Szczęsliwy los pozwolił mi dzisiaj załozyć cudo utworzone przez Ipsę! Kolejne marzenie zrealizowane - oj, śniły mi się filcowe czarne korale! Rodzina się zachwycała - uprzednio gdy mowiłam o filcowych koralach, nie wzbudziło to aprobaty. Dziękuję Ipso! Urzekła mnie równiez metka opatrzona kaboszonem:)

Dzisiaj, przyznam, na prędce, zrobiłam kolczyki dla mojej miłej. Kociaki!


Tworze
sporo, ale jakkolwiek to zabrzmi - nie wszystko moze od razu ujrzec swiatło dzienne:) Polecić chciałabym wywiad z Małgosią, mistrzynią koralikowania, od której dostałam to wyróznienie:

Przekazuję je Sol - bardzo cierpliwej beadującej.

3 komentarze:

  1. tak się cieszę, że się podobają:) miałam ogromną tremę gdy je wysyłałam, a teraz odetchnęłam z ulgą;D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia i serdecznie dziękuję za życzenia!!! :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po odbior niespodzianki.
    Moze pomoze troche przetrwac jesienne chlody....

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!