8 września 2024

hypatia - błyszczące kolczyki

Po niemal pół roku wracam do koralików:) Oczywiście ciągnie mnie od dawna, tylko czasu brak. Zamawiam koraliki, zbieram wzory do zrobienia, kolekcjonuję pomysły. Miesiąc temu był International Beading Week. Spodobał mi się wzór Hypatia Pendant Anity Schackmann. Nie znalazłam w swoich zasobach koralików gekko więc wymyśliłam coś innego.  

 
 
I tak uszyłam parę błyszczących kolczyków z 12mm kryształami Swarovskiego o bajecznym szlifie Fantasy Cushion. Do tego użyłam koralików vexolo, biconów, fire polish, 15/0 i 11/0. Wszystko w czarnych, hematytowych lub srebrnych odcieniach. 
Nawet tył mają śliczny:
 

Ten rok jest działkowo średnio udany, po przymrozkach gdzie pożegnałam się z agrestem, jabłkami i śliwkami, liczyłam chociaż na maliny i aronię. Niestety te pierwsze są pełne białka, a te drugie zjadły juz ptaki. Tylko cukinia jest szalona, i od 2 miesięcy mamy cukiniowe dania prawie codziennie:) Zostawiam tu mój ogrodowy strój - drelichowy kombinezon do ochrony przed kolcami i kleszczami. 


1 komentarz:

  1. The earrings are wonderful, I love them! Our garden also has been giving us many zucchini, but we don't mind - we love them (except my sons who are able to eat zucchini only in blended state :-))
    Wish you nice autumn and much fun with beads.
    Eva

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!