23 grudnia 2023

kolczyki reniferki

U Barbary Elbe znalazłam świąteczny wzór na kolczyki (lub zawieszkę) z reniferem i bombkami. Chociaż miałam już upatrzone kolczyki do każdej świątecznej stylizacji, no po prostu nie mogłam się oprzeć:) 

Wykorzystałam koraliki: DB1832, DB0602, TT36, TT49, DB2105, DB0734, TT46L, TT1F i DB1140. Założyłam je na firmową wigilię, są takie urocze! 

W tym poście chciałabym złożyć Wam życzenia - Niech te wyjątkowe chwile będą pełne uśmiechu, wzajemnej miłości i magicznej atmosfery. Życzę Wam czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi przepełniającego Wasze serce radością, niech wspólne chwile będą niezapomniane! Naładujcie brzuszki i bateryjki!

W Wałbrzychu sypie śnieg!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!