21 grudnia 2023

joga to droga - bombka z logo

Od pewnego czasu uczęszczam na zajęcia z jogi do Stacja Joga w Wałbrzychu. Cieszę się, że odnalazłam takie miejsce na mapie mojego miasta. Na święta prowadząca - Ewa Kosmala - zaproponowała, aby każdy chętny zajęć przyniósł własnoręcznie napisane życzenia/bombkę na stacyjną choinkę. Pomiędzy pakowaniem prezentów a pieczeniem pierniczków zaprojektowałam i uszyłam medalion z koralików z logotypem Stacji. 


Prawda, że wyszło nieźle? Bardzo podoba mi się nawiązanie w logo do herbu miasta Wałbrzych. Użyłam koralików DB0200, TT989F i DB1782. Całość podklejona jest brązową ekoskórką.


Gdybyście chcieli podsłuchać wywiadu z Ewą - zapraszam tutaj. Opowiada o misji miejsca, o tym że joga to droga:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!