23 lutego 2021

przepis na tacę do koralikowania i wzór na papużkę

Pytałam w ostatnim wpisie czy chcecie poznać tajemnicę nowej tacy do koralikowania - dziś dzielę się moim pomysłem! Do zrobienia takiej tacy z przegródkami skłoniła mnie fascynacja to szycia z kilkunastu kolorów, które wysypane na matę - po prostu się mieszały. A często barwy koralików różnią się od siebie bardzo delikatnie, łatwo wtedy o pomyłkę. 

Zatem wykorzystałam:

+ drewnianą ramkę od literek/cyferek za 4,39 z Action

+ standardową matę do koralikowania

+ pojemnik po żelkach Figle Migle (miał optymalny rozmiar)

Drewnianą ramkę oraz matę docięłam do oczekiwanego rozmiaru. Matę przykleiłam do wieczka pudełka, a do maty przykleiłam ramkę. Do klejenia użyłam kleju typu magic. Na ramce przykleiłam jeszcze maleńkie literki do rozpoznawania kolorów we wzorach. Prawda że to genialne? 

Dodatkowo mam dla was wzór na papużkę:


Powodzenia!


12 komentarzy:

  1. Za dzieciaka często układałam podobne koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przepis - coś podobnego robiłem za dzieciaka. I zabawa naprawdę sprawiała mi radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na matę :) A papużka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i prosty pomysł na tackę. Cudna papuga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) fajnie się czyta to co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorowa papuga :) Tacka bardzo przydatna i jaka prosta w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetna. Kiedyś robiło się takie robótki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam, że ktoś jeszcze zajmuje się czymś takim. Pamiętam jak za dzieciaka robiłam takie różne rzeczy. Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Papużka wspaniale wygląda. To musi być super zajęcie i też troszkę pewnie odstresuje po całym dniu pracy. ładnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że jest to bardzo fajna sprawa. Można sobie przy takim czymś na spokojnie usiąść i odpocząć. Fajny sposób na odstresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedys robiłam przeróżne rzeczy z koralików. Teraz minęło parę lat, nawet nie pamiętam gdzie to wszstko się podziało

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!