18 marca 2018

koralikowa pisanka - jak z porcelany

Wybierałam wzory na jajka, przecież nie mogła mnie ominąć frajda szydełkowania jaką miałam przy bombkach, kiedy mojemu Miłemu wpadł w oko wzór granatowych kwiatów na białym tle. Tenże wzór rozpoczyna tegoroczne jaja:)


Nawlekanie pięciu odcieni niebieskiego było wyzwaniem, ale warto było:) Użyłam koralików 11/0 transparent frosted cobalt, opaque trosted navy blue, opaque perwinkle, ceylon fosted glacier, ceylon snowflake i opaque white.


Szydełkowanie jajka umilało mi podróż do i z koralikowych Katowic:) A że opcja z filmikiem przypadła do gustu Czytelnikom (zwłaszcza na FB) zatem to wrzucam pierwszą jajcarską odsłonę:


Zabieram się za następną pisankę!

6 komentarzy:

  1. Piękne jajko! Jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajo . Jest niezwykłe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo, tez mi się marzy żeby kiedyś sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite jajko, widać kunszt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę świetnie! Muszę też koniecznie jeszcze taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!