28 listopada 2019

trzy bombeczki czyli co robilismy na Warsztatach Twórczo Zakręconych cz.3

Mimo, że od Warsztatów Twórczo Zakręconych mineły już prawie dwa miesiące to jak widach dotychczas nie znalazłam czasu na napisanie wszystkiego:) W Ustroniu prowadziłam zajęcia z szydełkowania bombeczek, te warsztaty to jest trudne wyzwanie.

Oto moje pokazowe bombeczki, wykonane wg. najprostszego, ale wciąż bardzo wdzięcznego wzoru. Użyłam koralików opaque frosted white, cherry i shamrock.


A to kolaże z zajęć!



Do zobaczenia na Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych! Nie będę wystawcą, ale też nie do końca gościem:)

1 komentarz:

  1. Piękne te ozdoby. Mam nadzieje, że uda mi się kiedyś trafić na takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!