24 maja 2019

monstera w złocie - broszka

Trzymają się mnie pomysły na koralikowe broszki peyote. Dodatkowo ciągle powiększam swoją kolekcję koralików cylindrycznych - aktualnie mam już stadko ponad 120 kolorów, co sprzyja kreatywności. Po tukanie kusiło mnie zrobienie tropikalnego liścia monstery. Narysowałam cztery wersje, wybrałam jedną i jest!

Postawiłam na cztery odcienie zieleni - TT: 44 opaque sour apple i 47 opaque mint green oraz MD: 0655 opaque kelly green dyed i 2126 duracoat opaque fiji green. Ten ostatni ma głęboki zielony kolor - bardzo mi się podoba. Całość dookoła jest obszyta złotymi koralikami MD 1832 duracoat galvanized gold.


Broszka nie jest mała, ma około 6 cm średnicy. Robi wrażenie nawet z większej odległości. Broszkę sprezentowałam siostrze:)


Wzór udostępniam rzecz jasna o TU - można się z liściem zmierzyć:)

6 komentarzy:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!