12 maja 2019

komplet z krzemieniem pasiastym

Agnieszka powierzyła mi śliczne kaboszony krzemienia pasiastego, zwanego polskim diamentem, do oprawy w koraliki. Prosty i elegancki komplet składa się z pierścienia oraz wisiorka.


Do oprawy kamieni wykorzystałam koraliki miyuki 2396 fancy lined champagne oraz toho: matte color dark copper i pfg matte aluminium. Nośnik wisiorka stanowi brązowy rzemień, którego końce schowałam w koralikowych osłonkach. Dzięki temu długość rzemienia jest regulowana, a tym samym uniknęłam zapięcia.




Przyznam szczerze, ze najtrudniejsze było dla mnie znalezienie odpowiednio dobrze wykonanej bazy pierścionka ze stali chirurgicznej. Kilka baz po prostu rozpadło się w pracy. Ostatecznie postawiłam na taką bazę, chociaż i tak musiałam ją spiłować do moich potrzeb.

Komplet jest subtelny, taki na co dzień, ale ma w sobie to coś!


1 komentarz:

  1. Piękny komplecik, ma "to coś" :) Też ostatnio trafiło mi się kilka felernych baz (spinki do mankietów) - dosłownie rozpadały mi się w rękach. Frustrujące :/ Chociaż z drugiej strony, lepiej, że rozpadały się teraz, niż w trakcie noszenia...

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!