15 marca 2019

błyszczące kolczyki z dwudziurkowymi koralikami

Dobrze wiadomo, że kręcą mnie koraliki w różnych kształtach. Dwudziurkowe poszły na warsztat przy oprawie kryształków w poniższych parach kolczyków. Obie pary trafiły do Marleny:)

Pierwsza para to niebieskie maluszki z szklanymi kryształkami 10mm. Oplotłam je w koraliki TT inside-color crystal opaque blue lined i 15/0 nickel, dodałam koraliki stormduo hematite, demi round nickel i przepiękne niebieskie gemduo metalust turquoise. Cały wzór to moja inwencja własna.



A druga jest w ciekawej granatowo-zielono-złotej kolorystyce. 14mm kryształki oplotłam przy pomocy inspirującego wzoru z Iriny . Użyłam miyuki tila, TT cosmos, 11/i i 15/0 pfg starlight. Pod oplecionym kryształkiem umocowałam fasetowane kropelki z bardzo starych zasobów:)



Błyszczą się niesamowicie:)

3 komentarze:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!