10 listopada 2017

bombki - ornament i gwiazdeczka

Dzisiaj pokażę dwie bombki, jeszcze z czasów łódzkiego wyjazdu:) Niebawem pokażę co natworzyłam już po powrocie.

Pierwsza z nich, nazwana czarnym (niebieskim?) koniem mojej bombowej kolekcji z uwagi na nietypową kolorystykę - użyłam opaque frosted navy blue i lustered opaqe white. Wzór dostępny TU.


Druga jest w gwiazdeczki, standardowo biało-czerwona, z koralików o0aque cherry i opaque white. Wzór nawlekałam od góry i śmiem twierdzić, że lepszy efekt uzyskałoby się nawlekając od dołu, mam nadzieję ze u da mi się to jeszcze przetestować. Wzór dostępny TU.


Bombki koralikowo-szydełkowe nieśmiało wkradają się na listę rzeczy "do zrobienia" u beaderek:) Bardzo mnie to cieszy, więcej o tym gdzie znaleźć kursy do nauki tworzenia bombeczek napisałam o TU.

8 komentarzy:

  1. piękne są, a na choince odbijając światło muszą wyglądać oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim programie tworzy sie wzory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do lektury http://zapytajweraph.blogspot.com/2017/11/pytanie-o-bombki-koralikowo-szydekowe.html

      Usuń
  3. they are beautiful, and on the Christmas tree reflecting light must look stunning!

    Animation

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!