30 listopada 2017

kryształowa bransoletka ślubna

W (uwaga!) czerwcu wykonałam dla p. Róży bransoletkę ślubną. Zupełnie zapomniałam jej opublikować na blogu, ale dobrze się złożyło, gdyż ostatnio otrzymałam niesamowitego mejla pełnego przepięknych zdjęć z uroczystości. Zobaczcie sami, oto niektóre z nich:



Autorem zdjęć jest Marcin Pech Fotografia. (ps. na stronie jest więcej:))

Kilka słów o bransolecie. Wykonana zostałam z kryształków Swarovskiego rivoli golden shadow oplecionych koralikami barwy pfg aluminium oraz opaque lustered beige. Kryształkom towarzyszą perły Swarovskiego cream. Całość wykończona elementami ze stali chirurgicznej.


To ogromna nagroda dla każdego twórcy, zobaczyć projekty w użyciu, tym bardziej na świetnych fotografiach. Prawda?

8 komentarzy:

  1. Przepiękna bransoletka, fantastycznie wygląda i jak widać fantastycznie wychodzi na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, wręcz idealna. Delikatna, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) Wspaniale się prezentuje na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy widzę kogoś z moim dziełem na dłoni również czuję się nagrodzona�� pięknie wyszła Ci ta bransoletka ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, przycmilaby nawet brylanty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Taka delikatna i subtelna ^^ szkoda, że tak mało takich na aukcjach w sieci.. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful bracelet, looks fantastic and as you can see it looks fantastic in the pictures: d

    Animation

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!