18 października 2017

krótka relacja z Warsztatów Twórczo Zakręconych w Ustroniu

Po trzech tygodniach na służbowym wygnaniu w Łodzi, okraszonym spotkaniami z lokalnymi artystkami, i rewelacyjnym weekendzie w twórczym towarzystwie w Ustroniu, wracam do blogowania:)


Tegoroczną edycję Warsztatów Twórczo Zakręconych w Ustroniu wspominam niezwykle miło - dopisało wszystko! Zarówno pogoda - prawdziwa złota jesień, organizacja (Kasia Monika, jesteście boginiami!), frekwencja uczestników, a przede wszystkim apetyt na rękodzieło! Już dawno nie miałam tak utalentowanych kursantek, które zamiast z jednym, ledwie skończonym kolczykiem, wychodziły z kompletem kolczyki plus zawieszka! To, że nie próżnowały widać na zdjęciach:

(zdjęcia Akcja Akacja oraz Agnieszka Łubian i moje własne)


Było nas niesamowicie dużo! Spędziłam weekend na rozmowach o technikach i ściegach, o wyższości jednych materiałów nad drugimi. Dzieliliśmy się receptami na udane prezenty koralikowe jak i wypieki:) Ciasteczka radości św. Hildegardy napędzały nas do działania!

 (zdjęcie Dorota Foksowicz)

A to co najważniejsze, to nadzieja że spotkamy się w tym samym miejscu za rok, w jeszcze większym gronie. Planujcie urlopy! Oto kartki dla szefów i szefowych:

Już niebawem pokaże co udało mi się wyszydełkować przez ostatnie trzy tygodnie... tylko potrzebuję jeszcze wolnej chwili na prace wykończeniowe! Cierpliwości:)

1 komentarz:

  1. Twoje bombki są fantastycznie piękne! dziękuję za podzielenie się wzorami - może i ja skuszę się na którąś?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!