9 maja 2017

złoto i bordo - duet barw slubnych dodatków

Przerywam ciąg szmaragdowych kompletów ślubnych śmiałym połączeniem złota i ciemnej czerwieni. Taki duet przypadł do gustu p. Katarzynie, a ja odnalazłam go w koralikach pfg starlight oraz kryształkach Swarovskiego o barwie crystal dark red. To nietypowe kryształki Swarovskiego, bez lustrzanego blasku wewnątrz, a z efektem dużo delikatniejszym, tajemniczym i... spójrzcie sami:




  Czy to połączenie nie jest efektowne? Warto było ściągnąć te kryształki z zagranicy:) Komplet składa się z bransoletki, grzebyka i kolczyków. Bransoletka to znany już model przypominający znak nieskończoności:


Kolczyki - sztyfty składają się z kropel oraz oplecionych kryształków chaton:
Ale najbardziej dumna jestem z grzebyka - pani Katarzyna zmotywowała mnie do dodatkowych ozdób i wygląda tak jakby był godzien królewskiego skarbca:


Kroplom i cyrkoniom towarzyszą łuki wykonane ściegiem herringbone.


Tworzyłam ten komplet będąc na urlopie, więc kryształki przebyły tysiące kilometrów zanim trafiły do przyszłej Panny Młodej! Mam nadzieję, że i jej przypadną do gustu wyjątkowe ciemno czerwone, kryształki.

8 komentarzy:

  1. Królewski, nie inaczej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity komplet! Bardzo ciekawy grzebień. Muszę przyznać, że sama uwielbiam tworzyć podobne ozdoby, ale na łuki ściegiem herringbone nie wpadłam. Efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super! Wpadłyśmy na ten sam pomysł z herringbone :) też szyję coś wiekszego z podobnymi ażurami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, wygląda fantastycznie! :) Zestaw cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenie :) Kto by pomyślał :) Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet, bardzo spodobał mi się grzebień. Całość wygląda bardzo efektownie i uroczo :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne komplety....a czy można sie dowiedzieć z jakich materiałów sa zakończenia do nich? ...np. przy bransoletce....czy to metal czy cos innego.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!