6 czerwca 2017

urzekające kwiatuszki

Przy okazji rozliczenia PIT, w ramach zapłaty, zostałam poproszona o kolczyki-maki. Przypadkowo wpadłam na ten wzór, lekko zmodyfikowałam początek, aby kwiatuszek pasował na rivoli (w oryginale na chaton) i stwierdziłam, że te kwiatki są urzekające w swej prostocie! Już dawno nie robiłam czegoś, co ma tylko 15/0 i 11/0:)

Maczki wykonałam z mieszanki 11/0 frosted cherry red i pepper red oraz 15/0 cherry red. Użyłam też kilku 15/0 matte-color dark olive, a w centrum jest 8mm rivoli jet.


Niezapominajki. Niebieską wersję wywołała Sylwia, więc nie wahałam się spróbować i jej sprezentowac. Wykorzystałam koraliki 11/0 frosted cornflower i 15/0 cornflower oraz milky silverlined crystal. Rivoli 8mm crystal patina ab.


Dla porównania, zdjęcie zbiorowe. Można kolczyki nosić na dłuższych lub krótszych biglach.


I chociaż do najkrótszej nocy w roku jeszcze kilka tygodni, to u mnie zakwitły już kwiaty paproci. Dla siebie zrobiłam wersję czarno-zieloną. Z 11/0 frosted jet i 15/0 jet oraz metallic olive green. Środek to 8mm rivoli w kolorze scarabaeus green.


Która wersja Tobie najbardziej się spodobała?

8 komentarzy:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!