27 lutego 2017

sunshine - komplet slubny

Sezon ślubnych, błyszczących kompletów, otwiera p. Monika. Wykonałam kolczyki, grzebyk do włosów oraz bransoletkę z kryształkami Swarovskiego barwy golden shadow.


Kryształy rivoli otuliłam koralikami pfg aluminium oraz light beige. W grzebyku użyłam rozmiarów kryształów 10-12-14 mm.

W bransolecie, kryształom 12mm towarzyszą bicony 5mm. Elementy metalowe ze stali.

Z całego kompletu najmniej fotogeniczne okazały się być kolczyki - składają się z kryształów 10 mm, biconów oraz 16 mm migdałów. Te ostatnie na zdjęciu się niestety przekrzywiły.

Niebawem ruszają w podróż do przyszłej Panny Młodej, czekają w pudełeczku aż rano otworzą pocztę:)

8 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik, jestem oczarowana :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :) Komplet jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej biżuterii to ślub można brać co tydzień ;) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria, podejrzewam że pasuje niemal do większości kreacji ślubnych. Do ślubu jeszcze 3 miesiące, zastanawiam się nad wzięciem jakiejś pożyczki na podobną biżuterię ale wykonaną ze złota. W srebrze mi mniej korzystnie ponieważ mam bardzo ciepły typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna bransoletka. Jak sie mozna skontaktowac z Pania w celu uzyskania oferty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Estetyka w każdym zakręcie! Nasz kierownik projektu ma bardzo podobną dekorację. Zapytam go, gdzie je kupiła, może od ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!