22 stycznia 2017

Zapytaj Weraph - w wersji papierowej!

Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam:) Po kilku miesiącach tworzenia wirtualnej rubryki z poradami, za sprawą magazynu Beading Polska, można odpowiedzi na nurtujące koralikowe pytania znaleźć też w tym czasopiśmie!
W najnowszym, grudniowym numerze (o którym już pisałam w grudniu, ale zapomniałam dodać post o rubryce, pewnie z wrażenia!):


Na stronie 14:
Podpowiadam jakie nici i żyłki dopasować do swoich prac i technik oraz jak radzić sobie z ostrymi krawędziami koralików!

Zachęcam do lektury i słania pytań!

4 komentarze:

  1. No i pięknie! Taka naturalna kolej rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratulacje :) Ja miałam tak długą przerwę w koralikach że hoho. Poszłam w szycie a bidulki leżą odłogiem w kartonowym pudełku no muszę coś z nich wyczarować. Jak zawsze twój blog będzie dla mnie inspiracją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gratulacje. Jestem twoim uczniem.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!