8 października 2016

amfora - wisior z vintage bead

Biorąc udział w polecam royaLove zobowiązana byłam do wykonania tutoriala. Już wcześniej wpadły mi w oko koraliki akrylowe Vintage Bead, dlatego umieściłam ten koralik w centrum zaplanowanego wisiora. Aby przejść do wzoru kliknij w grafikę poniżej:

http://blog.royal-stone.pl/amfora-wisior-z-vintage-bead-tutorial/



Wisior wykonany jest ściegiem cubic RAW, który to jest bardzo plastyczny i w elegancki sposób stworzył ramkę dla oplecionej koralikami kuli.




Myślę, że warto podjąć wyzwanie ze ściegiem cubicRAW w jesienne wieczory:) A gdyby potrzebne były cudne Vintage Bead - zachęcam do zakupu z wykorzystaniem kodu rabatowego:

http://royal-stone.pl/product/search.html?query=vintage+beads+kula+20mm&category_id=&limit=

A do 10 X Royal-Stone przesyłki powyżej 99zł wysyła za darmo! :)


8 komentarzy:

  1. Jest po prostu ba-je-czny! :) I bardzo w moich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ślicznego! Ale to jakoś mnie nie dziwi :))) ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, ja już nie mam siły. Kiedy już się czegoś(dzięki Weronice, oczywiście) nauczę, to powala mnie nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Wygląda po prostu powalająco! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny !☺ moze kiedys I ja naucze sie robic takie cuda ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny !☺ moze kiedys I ja naucze sie robic takie cuda ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam robić i wszystko jest super jasno opisane, ale mam problem… użyłam koralików Toho nr 2118 Silver-lined milky light peridot i potrzebowałam 24 kwadratów na otoczenie kulki. Jakieś sugestie co teraz zrobić?

    Dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!