23 sierpnia 2020

half nexus - bransoletka w iksy

Myślałam, że rozpakowanie moich craftowych kartonów po przeprowadzce potrwa zdecydowanie dłużej, ale już na trzeci dzień pobiegłam po małą szafeczkę i poukładałam w niej najbardziej potrzebne koralikowe zasoby:) Na pierwszy ogień na warsztacie poszła bransoletka Half Nexus z youtube Orchid and Opal Jewelry & Beads. Na początku bałam się, że mi zabraknie materiałów, ale najwyraźniej waga koralików jest podana troszkę na wyrost:) Oto błyszczący efekt:

Wybrałam srebrno-czarna kolorystykę. Użyłam 3mm bugle nickel, czarne half tila od miyuki, 15/0 i 11/0 toho opaque jet oraz 2mm fire polish opaque jet. Te ostatnie to moja modyfikacja we wzorze, żeby bransoletka się jeszcze bardziej migotała! 

 

Dla mnie bomba, nie za szeroka, lekka i to projekt na jeden wieczór. W Kadoro dopasowałam śliczne zapięcie szufladkowe ze stali:

 

Dzisiaj pozdrawiam Was z wieży Anny von Hochberg ze Szczawna-Zdroju:) 

8 komentarzy:

  1. Bransoletka pięknie prezentuje się na ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry!
    Czy u Pani można takie bransoletki zamówić w większych ilościach? :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała bransoletka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudo :) Chyba zrobię swoją wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka wygląda przepięknie! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka! Prezentuje się bardzo elegancko. Zazdroszczę pani umiejętności. Sama chciałabym umieć tworzyć takie cuda. Niestety mam chyba za mało czasu i przede wszystkim brakuje mi cierpliwości. Od niedawana zaglądam na Pani bloga, ale jestem pod ogromnym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!