9 sierpnia 2018

szmaragdowe wrzeciona - komplet ślubny

Takich kryształów jeszcze u mnie nie było:) Specjalnie dla p. Joanny sprowadziłam wrzeciona w różnych rozmiarach aby dopasować je do wymarzonej koncepcji. Stanęło na tych w rozmiarze 27 x 13 mm. Komplet składa się bransoletki i kolczyków:


Użyłam koralików pfg starlight 11/0 i 15/0 oraz odrobiny MD duracoat galvanized gold. Bransoletka składa się z dwóch kryształków rivoli 8mm i wrzeciona, kryształkom towarzyszą sznureczki które wykonałam z koralików ściegiem spiral herringbone.


Kolczyki składają się z takich samych kryształów - wrzecionek 27 x 13 mm i rivoli 8 mm. Sztyfty umocowane są z tyłu górnego kryształka.

Dla porównania pokażę też takie same kolczyki tylko z większymi odrobinę markizami - 32 x 17 mm.



Przyszła Panna Młoda zdecydowała się, tak jak wspominałam na te mniejsze, a tak został skomplementowany cały komplet:
"komplet piękny, wręcz idealny, (...) wspaniale pasuje do innych sukni wieczorowych."



2 komentarze:

  1. Piękny komplet! Czy jest szansa na otrzymanie tutorialu do tego wzoru? Albo chociaż informacji, od jakiej ilości koralików zacząć przy wrzecionie 32x17? z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!