8 maja 2018

ślubne kolczyki sztyfty w stylu retro

Pani Emilia miesiąc temu zaproponowała mi wyzwanie, które z chęcią podjęłam. Wymarzyła sobie kolczyki sztyfty o dużej średnicy z małych perełek oraz mlecznych kryształków. Miałam kilka pomysłów, a najlepszy z nich doczekał się realizacji:


Kolczyki wykonane są z perełek Swarovskiego 3 mm barwy cream oraz kryształków Fire Polish 3 mm w kolorze milky white. Perełki i kryształki naszyłam na metalowe sitko tworząc nieregularne wzory. Takie elementy obszyłam od spodu i na brzegach koralikami 11/0 i 15/0 pfg aluminium. Średnica kolczyka to nieco ponad 2 centymetry.


Pani Emilii kolczyki na żywo bardzo się spodobały - cytuję:

 "Gdy otworzyłam to pięknie zapakowane pudełeczko dosłownie otworzyłam usta z oszołomienia :) 
Są genialne, idealne, będą pasować, czuje się w nich bosko i nie spodziewałam się takiego efektu..."

 Sama też cieszę się, że udało mi się uzyskać pożądany efekt retro.


4 komentarze:

  1. Cudowne! :) Chętnie zobaczyłabym je na ekspozytorze albo na uchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, są idealne 😍 Kocham klimat retro! Sama bym chętnie założyła takie na ślub 🙊 Czekam na tutorial! 😉

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!