20 sierpnia 2017

sowa Jadwiga

Poświęciłam kilka długich chwil podziwiając wspaniały pomysł Vezsuzsi na sowę. Wzór dostępny jest o TU. Otwarcie przyznaję - nie kupiłam tego wzoru. Chciałam spróbować sama i jestem bardzo zadowolona z efektu, chociaż nie miałam dokładnie takich samych koralików i kryształków:) Pomysł doskonale wykorzystuje różnokształtne koraliki - dziób z triangle two-hole jest świetny! A skrzydła z daggerów i chili robią niesamowite wrażenie!


Sowa wykonana jest z koralików i kryształków. Użyłam czarnych kryształków szklanych 12mm rivoli oraz wrzeciona 32x17x8 mm. Wykorzystałam koraliki drobne - 15/0 i 11/0 koloru nickel oraz TT i 15/0 opaque frosted jet. Do tego doszły superduo satin metallic black, daggery opaque frosted jet i silver, rizo matte jet i chili silver. Prawie zapomniałam o dziobie, czyli two hole tirangle 6mm silver.


Jadwiga - tak została nazwana - jest całkiem sporą broszką. Będzie idealna do chust czy swetrów na nadchodzące chłodki. Sowa trafiła w ręce Tobatki - w końcu Tobi sama twierdzi nie jest ani psiarą, ani kociarą tylko sowiarą:)


No to... huu-hu! I lecę rozpakowywać skarby z Perlenkunstmesse z Hamburga:)

15 komentarzy:

  1. Piękna! Ładniejsza niż pierwowzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie moja ładniejsza!!!! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadwiga to jakaś lokalna krewna Hedwigi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Hedwiga to imię niemieckie (też czeskie), nasza krajowa Hedwiga to Jadwiga. Źrodło https://pl.wikipedia.org/wiki/Jadwiga

      Usuń
    2. Jak można powierzyć jej pocztę, to jak dla mnie może mieć dowolny rodowód ;)

      Usuń
  4. O kurczę! Ale fantastyczna! Zakochałam się! Genialny zamiennik dla kotów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna brocha - sowa :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o żesz Ty !!! ale sówka ! rewelacja :) uwielbiam sowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oniemiałam! Fantastyczna sowa, po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a wonderful design! So incredibly vivid.

    Best wishes,
    Zedena

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!