15 stycznia 2015

migoczące oczka - sztyfty jeszcze z ubiegłego roku

Zabrakło czasu i mobilizacji, aby pokazać je w ubiegłym roku, więc nadrabiam zaległości. Kolczyki-sztyfty z kryształkami Swarovskiego, łańcuszkami i nie tylko:)

Księżyc i gwiazdy. Kryształki 8 mm barwy sapphire zaplecione w FP 3 mm silver, 15/0 miyuki silver oraz 11/0 silverlined frosted cobalt. Zawieszone na delikatnych sztyftach. Smaczku całości dodają zawieszki i łańcuszek.



Ciemno, ciemniej. Skusiłam się na "hit" Swarovskiego - kaboszony z efektem patina - w tym wypadku black patina. Nie do końca mnie przekonuje, ale może mieć swoich amatorów;) 8 mm kryształki oplecione zostały FP 3 mm hematite, 15/0 frosted jet i matte gun metal oraz 11/0 frosted jet. Dodałam łancuszki w kolorze ciemnego srebra oraz ażurowe zawieszki-liście.



Motylki. Niby niepozorne, ale mają to coś:) Kryształki 8 mm w kolorze blue zircon zaklęte w 15/0 atq bronze i matte dark copper, TT matte dark copper. Maleńkie motylki + dłuuuugi łańcuszek w typie rolo.



Zachodzące słońce. Również długie kolczyki, ale te są bardziej okazałe. Kryształki w kolorze topaz oplecione 15/0 iris brown i matte dark copper, 11/0 iris brown. Zawieszki metalowe z własnoręcznie wklejanymi kryształkami i długie łańcuszki.




Na podsumowanie WOŚP'u w akcji Biżuteryjek daję sobie jeszcze czas... bo to nie koniec:)

17 komentarzy:

  1. wszystkie kolczyki są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności, bardzo delikatne takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki księżycowe i słoneczne są po prostu magiczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :3 a najbardziej podobają mi się te z księżycem i gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudownie kobiece! Lejące, migocące, kobiece. Aż chce się je posiadać na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, naprawdę piękne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji na moim blogu : http://pisanewnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam twoją wytrwałosć. Tworzysz piękno , które dzieki Blogowi mogę zobaczyć. dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolczyki, chylę czoła nad cierpliwością, którą musisz posiadać oplatając 8mm rivoli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Ja swoim pasjom poświęcam tyle czasu, na ile pozwala mi praca. Chętnie wybrałabym się na jakiś zlot rękodzielników, żeby się trochę podszkolić pod okiem mistrzyń ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...