20 maja 2013

trzy kwiaty oraz lapis lazuli z złocie - naszyjniki

Trzy kwiaty. Nazwa wzięła się od wisiora - medalionu z pięknym elementem centralnym w postaci niezwykle popularnych ostatnimi czasy w Polsce guzików z czeskiej manufaktury. Mój asymetryczny nabyłam we wrocławskim Kuferku z koralikami.  Kolorystycznie idealny - antique bronze, gold bronze i opaque jet stanowią jedyne koralikowe barwy wykorzystane w tym projekcie.

Wykorzystałam koraliki 11/0, 15/0, cube, superduo oraz fp olives. Wisior improwizowany, baza peyotowa.

Wpadłam natomiast na nietypowe połączenie superduo z sznurem szydełkowo-koralikowym. Dwudziurkowce sa przyszyte wraz z 15/0, cube i fp olives tak by się komponowały z wisorem. Końcówki wyplecione, zapięcie typu toggle.
Koronka ślicznie układa się na szyi, idealny pod koszulę;)

Klasyczne połączenie granatu ze złotem, któremu i ja się nie oparłam. Pisałam o planach na naszyjnik mineralny przy bransoletkach,  powstałby jeszcze w kwietniu, gdyby nie to, że zabrakło mi starlightów. Uzupełniłam zapasy i oto jest:

Naszyjnik wykonany z 11/0 pfg starlight z przejściem na wzór 3a1b w centralnym miejscu. B stanowią 3mm kuleczki pięknego laspisu lazuli.
Końcówki plecione z dodatkiem silverlined frosted cobalt, zapięcie w kolorze złotym.

16 komentarzy:

  1. Na żywo zdecydowanie ładniejsze, bo widać skrzenie koralików (zwłaszcza w słońcu :) )... Pierwszy naszyjnik wpadł mi w oko bardzo, drugi za bardzo złoty, jakoś nie mogę się przekonać do tego koloru (dopiero przełamuję się do antycznych brązów, powoli mi to idzie :) )...

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy po prostu przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetny pomysł z tą falbanką wokół węża. Inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba prezentują się pięknie, fajny pomysł na "bazę" przy pierwszym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały naszyjnik kwiatowy!!! Dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie złoto lazurowe przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z początku myślałam, że to nie złoty a żółty i trochę mi zazgrzytało, ale myślę, że na żywo z złotem może wyglądać rewelacyjnie ;) Kwiatki naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjniki jak zwykle piękne, pierwszy ujmuje samym sobą a drugi przypomina mi egipskie klimaty, które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje naszyjniki, bransoletki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoto z niebieskim - niebiańsko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzy kwiaty przecudne, twoje prace powalają na kolana

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj

    zaczynam swoją przygodę z koralikami. Twój naszyjnik złoto-granatowy jest cudowny!! czy mogłabyś mi napisać ile koralików jest na początku (tzn. jakiej grubości) oraz ile takich złotych rzędów potrzebuję na to cudo?i kiedy przejść na granatowe koraliki? będę bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!