25 grudnia 2010

kryształowy nastroj

Nastroiło mnie na kryształki swarovskiego - nie lubię ich, za prosta to forma, ale tak cudnie się mienią... Kupione w cenach hurtowych i gdy srebrne bigle były w promocji:)

Dla mamy - Strass Ball 20mm ABB, dosyć ciężkie, acz urzekająco mieniące sie!



Dla siostry - Avangarde (6620) w wyjątkowym kolorze Indicolite - bardzo mi się ten właśnie kolor spodobał, choć na zdjęciu taki niebieski, to w rzeczywistosci jest bardziej morski.


Dla bratowej - komplet Cosmic (6680) ze złotym blaskiem (Golden Shadow).


Moja miła
otrzymala wymarzone Teardrops w kolorze Heliotrop. Upatrzyła sobie podobne kiedys, przegladając blogi i rzekła - kiedys mi takie zrobisz - mogą być na slub, to też nie odmowiłam sobie sprezentowania rzeczonej pary ciut (?) wczesniej:)



Ostatnią parę
stworzyłam dla Hani, kolor moj ulubiony - szary prawie czarny czyli Crystal Silver Night.

2 komentarze:

  1. Piękne. Aczkolwiek szydełkowe anioły pobiły wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria...:-) Na pewno wszyscy są niezwykle zadowoleni...:-)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!