23 listopada 2010

mamo, mamo cóż ci dam...

Jedno serce tylko mam? Dwa serca! Serca Swarovskiego (6215), kolor Crystal AB Effect. Na srebrnych bigielkach - nic wielkiego, a prawie brylanty:) Mama moja obchodzi dzisiaj swoje urodziny:) A takieserca już jakiś czas chodziły jej po głowie.

Zamknełam je w eleganckim pudełeczku z wieczkiem ozdobionym sercem i kwiatkami w technice pergaminowej. Dodałam ciut srebrnego tuszu i malutkie połperełki które przyleciały do mnie z Hongkongu (przy okazji czegos wiekszego, rzecz jasna)



Dodatkowo
wyfrywoliłam zakladkę biblijną, mama ponad rok temu przegladając ze mną blogi powiedziała ze kiedyś mogłabym taką zrobić, gdybym potrafiła. Potrafic potrafię, acz zrobiłam błąd w pionowej belce krzyza - ponoc się nie rzuca w oczy:) Wzór zaczerpniety z "Tatted bookmarks - cross-shaped" L. Bjorn


Solenizantka
zadowolona;) A mnie wciaż czasu brakuje... tak ze 2 tony;)

6 komentarzy:

  1. Zadowolona? Chyba szczęśliwa niesamowicie :) Mama otrzymała piękne prezenty - 100 lat dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Twoja mama będzie bardzo zadowolona. Kolczyki i zakładka są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne prezeciki twoja mama dostala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no mama na pewno szczęśliwa... Krzyż też wyszedł całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ! Mama na pewno szczęśliwa, nie tylko z powodu prezentów ale wielkich talentów córki ! Wszystko piękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się mamie, że szczęśliwa, bo śliczności dostała.. A błąd w oczy się nie rzuca zupełnie - tak ma być i już :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!