5 października 2023

muchomorki

Po burzy mózgów w grupie moich najbliższych rękodzielniczek otrzymałam od Eli płytkę z otworkami do przetestowania w hafcie koralikami. To było już drugie nasze podejście - wciąż pracujemy nad odpowiednimi parametrami. Na podobnych haftowałam serduszka z inicjałami. Ale tym razem w ruch poszły koraliki.  

 


Użyłam koralików Toho w kolorach: opaque frosted jet, silver lined lt. siam ruby, silver lined siam ruby, silver lined garnet, transparent garnet, silver lined peridot, silver lined grass green, silver lined emerald, opaque white, opaque-lustered navaho white, opaque-lustered lt beige, opaque-lustered dark beige, ceylon snowflake, ceylon smoke. Obrazek oprawiłam w ramkę 10x10 i zawiśnie obok haftowanego groszka:) Wzór z pinteresta, nie odszukałam autora niestety.

Czekam na kolejne płytki i wyzwania od Eli, myślę że to początek ciekawego projektu. Czy spotkaliście takie piękne muchomory podczas jesiennych spacerów w lesie? W mojej okolicy niestety jest bardzo sucho i grzybki nie rosną. Za to maliny, fasolka i cukinie na działce mają drugie lato! Co to był za cieplutki wrzesień!

2 komentarze:

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!