25 grudnia 2019

choinka pełna koralikowych zawieszek

Efekt koralikowego kalendarza adwentowego to choineczka ubrana w koralikowe zawieszki. Taki pomysł chodził za mną już dawno, a w tym roku zmobilizowałam się już w październiku i zaczęłam wyszukiwać wzory, rysować własne, zbierać koraliki w możliwe najbardziej świątecznych kolorach i jest!



Podsumowując, na zawieszki użyłam 43 kolorów koralików, w ilościach niemierzalnych:)

Kilka zbliżeń:






Sama nie mogę się napatrzeć:) Dziękuję za wspólną zabawę! I to że sami już szyjecie zawieszki w zaciszu swoich pracowni:)

7 komentarzy:

  1. Śliczna choinka.
    Od początku twojego publikowania wzorów myślałam o tym jakby przerobić te wzory na haft krzyżykowy. Chyba też byłoby ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła fenomenalnie! No ale jak inaczej miała wyjść, skoro składa się z tak wielu przepięknych elementów? Wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zawieszki. Dużo pracy ale efekt ciekawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta choineczka :) piękne ozdoby - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za wytrwałość :) Efekt warty każdego grama koralików i każdej poświęconej minutki, bo choineczka wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalony pomysł z zawieszkami, lecz efekt jest cudowny! :) Sama się za koralikowe prace nie mogę ostatnio zabrać, ale tak patrzę na Twoje zawieszki i zagubiona motywacja chyba do mnie wraca. :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!