14 stycznia 2019

śnieżynka na choinkę - 3D

Wkręciłam się w peyotowe śnieżynki do tego stopnia, że zaczęłam kombinować jakby tu zrobić z nich coś innego niż tylko broszkę. Stosując wzór ze strony producenta koralików Miyuki, uszyłam trzy takie same gwiazdki i połączyłam je brzegami. Uzyskałam trójwymiarową śnieżynkę - w sam raz na wisior lub.... na choinkę!




Śnieżynce dodałam dłuuugi biały chwost z peyotową, koralikową opaską. Nie wiem czy udało mi się to uchwycić na zdjęciach, ale gwiazdka jest półprzejrzysta - to przez użycie koralików TT transparent luster crystal oraz TT lustered opaque white.


Ale broszkę też musiałam zrobić. Jeszcze większa od poprzednich, z filigranowym wzorem prosto stad.


Nowy komplet:


 A u Was leży śnieg? W stolicy Wielkopolski śnieg bywa... ale szybko się rozpływa.



4 komentarze:

  1. Pomysł z wersją 3D bardzo się udał! :)

    A co do śniegu - dzisiaj śnieżyca śniegu nawiała, więc chyba nie mamy co narzekać. Choć w sumie nie wiem, jak u Ciebie, u mnie sporo się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też śniegu co nie miara, że aż się tęskni za latem :), ale ta śnieżynka jest szałowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg był, ale się zmył i jest znowu buro. :C Śnieżynka jest przepiękna. :D

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!