20 lipca 2018

słoneczne komplety - złoto i ecru w ślubnej biżuterii

Po szmaragdowo-złotych tonacjach, połączenie złota i beżu to najmodniejsze połączenie w kreacjach ślubnych. W tym poście przedstawię dwa komplety które wykonałam w tej tonacji.

Dla p. Sylwii powstał komplet składający się z długich kolczyków, bransoletki oraz niemal identycznego z bransoletką elementu ozdobnego do naszycia na pas zdobiący sukienkę.


Wykorzystałam kryształki swarovskiego barwy golden shadow - rivoli oraz guziki (w ozdobie do pasa), towarzyszą im perły w odcieniu cream oraz oczywiście koraliki 11/0 i 15/0 pfg aluminium i TT opaque lt beige.


Kolczyki dodatkowo wieńczą migdały swarovskiego - krople 16 mm. 


Przyszła Panna Młoda napisała krótko - "już dostałam i jest pięknie:-) dziękuję bardzo". 


A dla p. Urszuli stworzyłam komplet złożony z bransoletki oraz migoczących kolczyków - sztyftów. Bransoletka wykonana jest z takich samych elementów co powyżej, z tym, że pomiędzy oplecionymi kryształkami znajdują się koraliki bicone 8 mm, a nie perełki. To bransoletka na bardzo drobniutki nadgarstek. 


W opinii zamawiającej - "Komplet jest idealny, jestem naprawdę oczarowana!"

Wróciło słońce! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!