9 października 2013

srebrzysta noc i moje sznury na okładce Beading Polska!

Wiele się dzieje, moi mili Czytelnicy, nieco zaniedbałam bloga, ale powolutku wracam. Dzisiaj - chwalę się sukcesem - trafiłam (właściwe to moje sznury) na okładkę pierwszego polskiego profesjonalnego czasopisma o koralikach Beading Polska. Oto ona:

Natomiast we wnętrzu magazynu, na stronach 68-70, znajduje się tutorial pt "Srebrzysta noc" na naszyjnik w fuzji technik - krywulki oraz sznura szydełkowo-koralikowego. Naszyjnik (jak i kurs) powstawał w tempie ekspresowym. Największy problem miałam z dobrymi zdjęciami, ale tu pomógł nieoceniony Andrzej Błaszko. 
Rzeczony wytwór tutoriala:
 Naszyjnik wykonany z koralików toho 11/0 i 15/0 matte color gun metal oraz SD silver. Zapiecie typu toggle, końcowki metalowe.
Dla porównania, z pierwszym tego typu, o takim samym wzorze:
Zachęcam do zapoznania się z kursem, jak i całym magazynem! Wersja e-book oraz drukowana.

23 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! Oby jak najwięcej takich sukcesów. Nie dalej jak wczoraj widziałam okładkę magazynu i postanowiłam,że ten numer mieć muszę-od dłuższego czasu przyglądalam się Pani krywulkom usiłując je rozgryźć,a tu proszę :) Pozdrawiam, Aga86

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko, gratuluję Ci serdecznie! Twój naszyjnik znalazł się na w pełni zasłużonym miejscu, bo jest przepiękny. Już nie mogę doczekać się kolejnych Twoich prac i ich prezentacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą kobietko. To prawdziwy sukces. Brawo. A samo pismo- nareszcie w wersji papierowej- dla każdej beaderki rzecz nieoceniona. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!:) Bardzo zasłużone, bo robisz świetne tutki!:) Oby jak najwięcej ich było;) A pisemko już wczoraj zamówiłam, jak tylko zobaczyłam, że wersja papierowa powstała:) Mam nadzieję, że będzie takie troszkę podobne do Beadwork albo Bead & Button, tylko całkiem po "naszemu":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. A gdzie można kupić wspomniane czasopismo w wersji papierowej ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Zresztą dziwiłabym się gdyby nie było tam żadnej z Twoich prac Weroniko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Naszyjnik jest piękny i wart prezentowania na okładce. Życzę więcej takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem zamówiłam wersję drukowaną i nie mogę się doczekać tego numeru. Naszyjnik jest świetny, gratuluję okładki :-). Mam nadzieję, że Twoje prace będą częściej się pojawiać w magazynie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Naszyjnik jest cudowny, szczególnie przypadł mi do gustu ten czarno-niebieski. Kiedyś nawet pisałam do Ciebie o kilka wskazówek do niego, ale nie miałaś jeszcze go rozpisanego. Po kilku nieudanych próbach w końcu udało mi się wtedy zrobić podobny kolorystycznie i jestem z niego zadowolona ;) jeszcze raz gratuluję kolejnego sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci, a poza tym magazyn jest świetny i cieszę się, że powstał. Aktualny numer jest już w wersji drukowanej i to też jest dobra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! Dziś miałam przyjemność oglądać Twoje dzieła oraz czytać Twoje wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Weroniko zasłużone gratulację. Nareszcie doczekałaś się wielkiego sukcesu. Zawsze wszyscy podziwialiśmy Twoje prace i pracę nad nami, by nam metodą łopatologii wsadzić wszelkie pojęcia i zarazić ciut podobnymi pracami.
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja tu kupuję inną branżową prasę, wydanie specjalne dla początkujących, za ciężkie pieniądze, a tymczasem twoje naszyjniki, które chciałam odgapiać z samych zdjęć by się na ślubie nimi przyozdobić, są rozpisane i to w całkiem przyzwoitej cenie!
    Dziękuję i gratuluję!!!

    PS. Zapraszam do siebie. Na torcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!! Wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu! Znaczy Weraph na okładce:-)
    Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci serdecznie:) Piękne naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje!!!!!!!!!!!!!!
    Bardzo często zaglądam na Twoje stronki,a jest na co popatrzec.
    Gdy przeczytałam że jest nowy numer i z Twoimi pracami bez zastanowienia już go zamówiłam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję! Sukces w pełni zasłużony, gdyż według mojej opinii i wielu innych jesteś mistrzynią w koralikowaniu! Nikt nie robi takich cudeniek tak perfekcyjnie.
    pozdrawiam
    Aleksandra z W-wy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za podzielenie się twoim wzorem w Beading Polska. Oczywiście jak tylko zakupiłam czasopismo, a zrobiłam to ze względu na twój tutorial, to pierwsze co wykonałam oczywiście Krywulkę!!!
    Niebawem dodam na mojego bloga i sama będziesz mogła ocenić moją pracę wykonaną na podstawie twoich instrukcji!!
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.
    Agnes76

    OdpowiedzUsuń
  19. Weroniko - czy ten tutorial jest tylko w magazynie? Czy może jest dostępny też gdzieś indziej? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!