2 lipca 2022

imani - choker do letnich sukienek

Wiecie, że ja uwielbiam różnokształtne koraliki. Kolekcja wciąż rośnie, a w oko wpadł mi ostatnio wzór Imani od par Puca Paris. Ucieszyłam się że mam tyle koralików ile trzeba, a wykorzystanie po raz pierwszy jednego z nowszych kształtów czyli helios'ów ucieszyło mnie podwójnie. 


Nie obyło się bez małych modyfikacji - pozamieniałam niektóre minosy na kryształki FP dla większego blasku. W rezultacie wykorzystałam: arcos matte jet, minos silver, helios jet silver splash, kryształki silver i jet oraz koraliki nickel 11/0 i 15/0. Koralikowy twór wieńczą zawieszki - lekkie blaszki z jakiegoś rozebranego naszyjnika z wyprzedaży. Dodałam zapięcie i łancuszek - mam choker:)

Dla lepszej prezentacji niespodzianka - foto na mnie:) Oczywiście ustrzelone w ogrodzie. Trochę potargana jestem, ale myślę że fotka wyszła super!


A wy co nosicie latem?

2 komentarze:

  1. Diese Variante gefällt mir noch besser als das Original von Puca. Die Tropfen-Anhänger als Verzierung passen perfekt. Liebe Grüße aus Niederösterreich: Uli

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!