2 czerwca 2021

zakręcone muszle - wersja biała

Moja przyszła sąsiadka z góry zamarzyła o zakręconej muszli w kolorze białym. Zabrałam to wyzwanie na spotkanie pod stolicą w niewielkim a zacnym, craftowym gronie:) Tęskno do spotkań i gwaru z przeszłości. Liczę że to już niebawem powróci! 


Duża spiralna muszla jest prawie z całego motka 450g, mini amonit z reszty. Wzory znajdziecie w poprzednim poście. 

 


Ponoć muszelki mają tworzyć boho kompozycję z miską truskawek na balkonie, nie mogę się doczekać żeby to zobaczyć na żywo, tymczasem wykorzystałam wyposażoną już w marynistyczne motywy łazienkę Kasi, właścicielki BazaruDekoracji. 


Biała włoczka niewiele wybacza, wiec muszle przeszły pozytywnie test wirowania w pralce:) Ot taki przerywnik między koralikami, nieustannie zaskakującą mnie działką a planowaniem przeprowadzki o trzy ulice dalej:)

13 komentarzy:

  1. Piękne muszle:) wcześniejsze w starym różu(u mnie taki kolor w lapku) też bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta duża, zakręcona muszla robi świetne wrażenie! :D Widzę, że takie udziergi robią istny szał w internecie w ostatnim czasie i chyba dam się ponieść modzie, może spróbuję chociaż jedną zrobić, tym bardziej dziękuję za podlinkowanie wzorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje i świetnie wpasowała się do łazienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne muszle, zarówno taka jak i pudrowy róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna muszla :) Świetna ozdoba do łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to robisz, ale wygląda przecudnie :) Dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, uwielbiam takie ozdoby ręcznie robione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chciała takie. Moja mama zajmuje się robieniem takich ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są. Szkoda, że ja nie potrafię takich cudnych robić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie robiłam takich rzeczy na drutach. Ciekawe czy jeszcze pamiętam jak to się robi

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest wręcz cudowne i to się nazywa sztuka. Chciałabym mieć takie rożne wersje w swoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne muszle, zarówno taka jak i pudrowy róż. :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!