16 maja 2020

komplet trzech kul - dwudziestościanów

Lata temu zobaczyłam w książce Shaped beadwork and beyond Diane Fitzgerald wzór na dwudziestościan foremny nazwany 'turk's head knot". Do podjęcia wyzwania uszycia tej bryły zmobilizował mnie filmik na youtube autorstwa Allushki - tam wszystko widać krok po kroku:) To musiało się udać!

Najpierw uszyłam większą kulę z TT nickel i DB 0310 matte black w rozmiarze 12/0, a pożniej w końcu skusiłam się na użycie mniejszych, 15/0 koralików cylindrycznych. Na matę wjechały DBS 0310 matte black oraz DBS 0021 nickel plated (kupione w Image-arte.pl). Maluchy dały mi w kość, ale efekt jest warty poświęcenia! Jak one się mienią!


Prosta forma dała przykuwający spojrzenia komplet w mojej ulubionej kolorystyce. Kulom dodałam tylko delikatne przekładki ze stali do towarzystwa.


Idzie lato, czas na coś bardziej kolorowego? Muszę to przemyśleć!

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać pomacania całości na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolczyki :) idealnie pasują do czarnej sukienki którą mam w ozdobne cyrkonie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplecik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona efektem końcowym :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!